Dag 10: Mål 2014

| Postat i: 10 dagars challenge
3
Scott:
  • Scott ska gå en grundkurs i agility
  • Scott ska bli bättre på inkallning
  • Scott ska lära sig att inte springa ut på vägen även om dörren står öppen, om han gör det ska han i alla fall lyssna på inkallningen
  • Han ska lära sig minst 3 nya tricks
Linn:
  • Jag ska bli bättre på att fotografera
  • Jag ska gå en agilitykurs med Scott
  • Jag ska bli bättre på att springa (få bättre kondition)
 

Det finns säkert flera saker som jag vill uppnå under detta år men det viktigaste är faktiskt att ha kul, eller hur?! :D
 
Vad har ni för mål under detta år, har ni redan uppnått vissa av dem? Kommentera gärna! :)
 
Min lilla hårboll (detta kort togs innan han klipptes)
 
Hittills till Dag 10: Mål 2014


Cornelia och Brandy

Han är så söt!

våra mål för 2014 fick bli

- Starta freestyle, gärna utan att gör bort mig.

- Om det går bra så vill jag gärna försöka få uppflytt till klass 2 ;)

- Börja träna rally och starta nybörjar klass, spelar ingen roll om det är officiellt eller inofficiellt

- Starta lydnadsklass 1

Och vi har uppnått nästan alla. Freestyle har vi bara tävlat inofficiellt men vi har fått uppflyttnings poäng så jag tycker i alla fall att det räknas ;) Sen startade vi lydnaden men valde dock att hoppa en del moment :)
Rallyn kommer jag nog strunta i för jag tyckte inte om rally så mkt :P

Men jag håller helt med, det viktigaste är att ha kul! :D Lycka till med era mål!

Svar: Hihi tack! :)

När jag läste dina mål tyckte jag att de var ganska stora så GRATTIS till att du nästan har uppnått alla!! Verkligen bra jobbat! Kul att du delade med dig av dina mål :)

Tack! Kram Linn och Scottis
Linn


URL: http://brandys.blogg.se/
Elin o Olle

Dem målen ja satt upp ibörjan av året var:
- Tävla i Rally lydnad, agility och freestyle (har tävlat i rally o aility, ska starta lydnad i augusti, o har valt att inte tävla i freestyle fören nästa år)
- Fortsätta träna hundmöten (gör vi varje promenad)
- Få honom att kunna vara helt lös fast vi möter människor/hundar (går bättre o bättre)
- Få upp våran kondition!!!!! (har legat o vila lite, men ska börja med mer fysträning)
- bygga mer muskler (ingår lite i fysträningen)
- Få honom säkrare i apporteringen (har vi inte jobbat så mkt med de)

Svar: Vilka roliga mål! :) duktigt också att ni har uppnått det mesta!! Riktigt bra jobbat! Jag hoppas att Scott och jag också klarar våra mål! Kram Linn
Linn


URL: http://teamtollare.blogg.se/
Julia

Hmm...

Målen för Nicci är:
Få nog med pinnar för klass 2 i vilken av agility eller hopp spelar längre ingen roll, men vi ska försöka på de få tävlingar vi har.

Sen till U-Sm har jag som mål att hålla Nicci kvar på plan vid freestyle start. Med leksak eller ej

Ville debutera i lydnads, men väljer att skrota det då Nicci inte gillar lydnaden och sparar pengarna till fler agilitystarter ;)

Sen vill vi få till säkrare träff på uppfarten på kontaktfält och få in 2på2 och inte hoppa över då och då och speciellt inte varje gång matte säger det på tävling ;)

Med Yatzy:
Lugna ner sig i hundmöten och inte gå upp i varv så mycket.
Sen gärna en lydnads debut till slutet vintern har jag planerat in :)

Mig själv:
Börja ut och springa till hösten.
Bli en bättre handler runt agilitybanan för mina hundars skull.
Gå någon till kurs.
Bli bättre på att memorerar agilitybanor.
Lära mig hur man tar bättre foton, men ganska ny med systemkamera grejen ;)

Svar: Vilka roliga mål!! Hoppas att du uppnår alla och att du får ett roligt år med dina hundar! Kram Linn
Linn


URL: http://monstertassar.weeby.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: