Om Scott

| Postat i: Vardag
0
Namn: Laipos Charlie Brown
Kallas för: Scott
Född: 30 April 2013
Ras: Shetland Sheepdog
Kön: Hane
Färg: Sobel med vita tecken
Favorit godis: Ett par mjuka köttgodisar och korv
Favorit leksak: En blå JW Hol-ee Roller boll
Mamma: Frostice Dream Design "Emma"
Pappa: Shellrick's Step Up
Kennel: Laipos kennel (www.laipos.se)
Övrigt: Scott är min första hund och den hund jag alltid har drömt om. Han älskar att busa/leka och vara ute på promenader. Han är väldigt lättlärd och gillar att lära sig nya saker. Han är väldigt framåt mot andra människor och hundar och är allmänt nyfiken av sig. Han älskar att springa lös, köra agility och busa med sina kompisar. Han är världens bästa hund och jag älskar honom mest av allt i hela världen. Dagen då vi köpte honom var den bästa dagen i mitt liv och jag kommer att minnas den föralltid.
 
 
 
 
 
Hittills till Om Scott





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: